امير و سارا

امکانات وب

وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ  وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِينَ من هر روز و هر لحظه نگرانت ميشوم كه چه ميكني؟پنجره اتاقم را باز ميكنم و فرياد ميزنم:تنهاييت براي منغصه هايت براي منهمه بغض ها و اشك هايت براي منبخندبرايم بخندآنقدر بلندكه همه بشنوند صداي خنده هايت راصداي هميشه خوب بودنت را*********************ت.ت سارايي:29آبانت.ت امير:21فروردين(امير و سارا) امير و سارا...ادامه مطلب

برچسب : نویسنده : amir-sarao بازدید : 3 تاريخ : يکشنبه 18 دی 1401 ساعت: 21:45

خدایا این روزا رو ازمون نگیر... امير و سارا...

برچسب : نویسنده : amir-sarao بازدید : 2 تاريخ : دوشنبه 25 بهمن 1400 ساعت: 2:07

چهارشنبه 3.4.94 پرواز شیراز-کرمان ساعت 12:45 تو فرودگاه بودم بهت نگفته بودم میام اما خودت ی جورایی فهمیده بودی همه مخالف اومدنم بودن اما من فقط میخواسم پیشت باشم واسم مهم نبود بالاخره وقتش رسید 13:45 کرمان با تاکسی اومدم از پنجره خونت دیده بودی باورم نمیشد پیشتم اومدی دم در گفتی حس میکردم میای وااای چقدر خوبه که کنارتم کاش هیچوقت زمان جلو.نمیرفت خستم بود خوابیدیم تا عصر  دوستات بودن اونجا چقدر ارزو داشتم بیام اونجا چند روز عصر حاضر شدیم همگی رفتیم بیرون  وای خدا چقدر این ثانیه ها خوبن کاش همیشگی بودن اصلا نمیدونم چی بنویسم چجوری بنویسم اشکام بند نمیان بهت امير و سارا...ادامه مطلب
ما را در سایت امير و سارا دنبال می کنید

برچسب : سفر سارایوو,آهنگ سفر سارا,سارا سفر نوین,سارا سفر,سارا سفر کرج,سفر به سارایوو,سفر فیل ساراماگو,دانلود آهنگ سفر سارا,آژانس سارا سفر,آژانس سارا سفر نوین, نویسنده : amir-sarao بازدید : 16 تاريخ : دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 7:52

امروز اومدی دنبالم با داداشیت بودی

مرسی امروز اومدی دوتا کار مهمم رو انجام دادیم

امير و سارا...
ما را در سایت امير و سارا دنبال می کنید

برچسب : sara evans,sarah pender,sara foster,sarah palin,sarah snyder,sarah silverman,sarah hyland,sarah churchill,sarah paulson,sarah shahi, نویسنده : amir-sarao بازدید : 9 تاريخ : دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 7:52

بهترین هفته ی زندگیم رو پیش رو داریم عشقم که امروز اولیش بود عااااالی عاشقتم نفسم

قربونت اون همه.شیرین بازیات بشم

با هم ناهار خوردیم کلی خندیدیم وااای چقدر تو.خوبی عشقم همه.کسم....

امير و سارا...
ما را در سایت امير و سارا دنبال می کنید

برچسب : sara evans,sarah pender,sara foster,sarah palin,sarah snyder,sarah silverman,sarah hyland,sarah churchill,sarah paulson,sarah shahi, نویسنده : amir-sarao بازدید : 8 تاريخ : دوشنبه 22 شهريور 1395 ساعت: 7:52